2011. augusztus 14., vasárnap

Top 10 Opening

Gondoltam, elhozom a kedvenc openingjeimet, azokat a főcímdalokat, amelyeknek eredeti verziója még most is rajta van az mp3 lejátszómon.

10: Yumekui Merry opening- Daydream Syndrome by Fujiwara Marina

Bár az animét nem láttam, az openingje rettentően tetszik,
a borongós hangulat, a rockos hangzás és a klipp is egyben :)

9: Tokyo Mew Mew opening-My sweet heart by Komatsu Rika

A Tokyo Mew Mew olyan volt nekem kiskoromban, mint másnak
a Sailor Moon. Imádtam :) Ráadásul az opening is nagyon szép lett.
Egyébként ennek még az angol főcímdalát se cseszték el annyira, szerintem.

8: Bleach opening 5.-Rolling Star by YUI

Imádom. Ez a kedvencem az összes Bleach opening közül.
Ennyi.

7: Macross Frontier opening 1-Triangular by Sakamoto Maaya

Jesszus, ez fantasztikus szám, bár a Macross F-ben fantasztikus dalok vannak
alig várom, hogy megnézzem az animét.

6: Kobato opening: Magic Number by Sakamoto Maaya

Tervbe van véve az anime, és remélem hogy jó is lesz, egy ilyen
fantasztikus opening után :D

5: Nogizaka Haruka no himitsu op-Tomadoi Butterfly by Milan Himemiya

Az anime nagyon nem nyűgözött le, de az opening viszont nagyon :D

4: Slayers NEXT opening- Give a reason by Hayashibara Megumi

Maga a Slayers sorozat is benne van a top animés listámban :)
Hát még ez a fantasztikus opening is :D

3: Kilari opening- Balalaika by Koharu Kusumi

A Kínhalált egyáltalán nem szeretem, egyáltalán nem.
A zenékért se vagyok oda, idol anime léttére elég béna benne a mjuzik.
De a Balalaika viszont isteni!

2: Soul Eater opening 2- Papermoon by Tommy Heavenly6

A kedvenc előadómtól. 1 szó: fenomenális

1: D. Gray-man opening 2- Brightdown by Tamaki Nami

Amit még a Papermoonnál is jobban imádok. Number 1. Pörgős
klip és zene. Örökös Number 1.

Nagyjából ennyi :) Vannak még opok, amiket imádok, de ez a top. Legközelebbi
top 10-em egy Vocaloid feldolgozás best-lista lesz.

Csirió!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése