2011. augusztus 11., csütörtök

A Panda Hero's World megnyitja kapuit!


Ez meg micsoda???
Tehetné fel a jogos kérdést a kedves blogolvasó... Mielőtt még értetlenkednénk elárulom, hogy ez egy blog. Itt pedig a saját véleményeimet írnám le animékről, mangákról, dalokról, könyvekről, meg úgy, pár hírre reagálva, netalán tán fanfic írásra adom a fejemet. Na de kitudja.

Honnan jött ez a cím???
Van egy dal, a Vocaloid egyik karakterének, Guminak egy dala. Panda Hero a neve, és találtam róla egy feldolgozást, amit Guriri, egy internetes énekesnő énekelt fel. És mostanában egészen rá vagyok kattanva erre a dalra, egyszerűen imádom :)

És te pedig ki/mi vagy???
Az én nevem Timi, bár itt hívhattok felőlem Tammynek is, és egy kicsi városkában, Balmazújvárosban élő, 13-hoz közelítő lány vagyok. Hobbim könyv és manga olvasása (az előbbi gyakoribb), anime nézés, rajzolás, görkorizás, netezés. Nagyon sok dolog érdekel, és bátran kérdezhetsz valamit. Egyébként van egy másik blogom, ahol Vocaloid dalokat fordítok le.

Valahol megtalálhatlak még???
- YouTube: MomoAyami
- Starity: Noto-sama
- DeviantArt (nem szoktam most már oda feltöltögetni): Chibiwan
- AnimeAddicts: Velvet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése