2011. szeptember 11., vasárnap

Miért nem adnak valami jó animét az Animaxon?

Hát, őszintén szólva elég nehéz helyzetünk van nekünk itt Magyarországon sajnos, és ennek talán a legelső forrása az lehet, hogy nincs egy rendes anime csatornánk. És még mielőtt, valami eszement fan azt mondaná, hogy azon a csatornán rengeteg jó és fantasztikus animu megy, akkor én azzal nem is vitatkozok, mert az magánvélemény, csak úgy mint az enyém.
Ezt azért mondom, mert már szinte csak kétfélét adnak:
1. Agyonhype-olt, unalmas, értelmetlen vacak animét, ami csak a kőkemény otakuknak felel meg (Naruto, VK és még a többi).
2. Idióta show-műsort, amire a kutya se kíváncsi (bár mondjuk régebbről, a Szuperhős kerestetik az jó volt, élveztem).

Ezzel szemben, viszont régebben az A+ csatornán rengeteg kevésbé ismert, ámde mégis élvezhető, aranyos cucc ment (nuku SHOW). Én például láttam egy kicsit a Kamichuból, de sajnos valamiért cseh felirat ment rajta, magyar helyett, így a semmivel egyenlő, az amit értettem belőle. De valamiért mégis élveztem.
Ezzel ellentétben vegyük a Naruto egyik fillerévadjának nemtom hanyadik részét: azt hittem, hogy ott helyben elalszom. Én talán csak a SE-t és a Lovely Complexet szeretem, amit eddig leadtak annak a műsorán (a Yuu Yuu Hakushót, Bújj, bújj szellemet, Kaleido Start és Slayers triológiát azért nem számolom bele, mert azokat is az A+ vetítette le).
Ki tudja, hogyha még az első adó lenne, nem a Gagyimax, akkor olyan nagy neveket is levetítettek volna, mint One Piece, Ranma 1/2 vagy Monster (ezekről csak hallottam, hogy jók).

Tudjátok, mi az én legrejtettebb álmom? Elmondom az, hogy alakuljon egy olyan tévé csatorna, ami ízig-vérig magyar (mert a Gagyimax nem az), ráadást minőségi animéket adna, és a szinkronokra se öt percet szánna.
Minden műfaj kedvelőinek egy-egy animét. Pl.: shoujo/shounen, magical girl, mecha, josei, seinen, klasszikus stb...

De valszeg ezeket soha nem is fogják leadni, főként azért, mert a hazai fandom inkább olyan animékre tart igényt, amelyekben állandóan folyik a vér, és egy halálra idegesítő tsundere csaj a főszereplő (Sakura-chan 2.). Más szóval előbb adják le a Dokuro-chant, Rozen Maident (sokan imádják, én egyáltalán nem), mint a Madokát, mondjuk.

Én legalábbis így gondolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése